De vraag was duidelijk. Hoe gaan we Europa bereiken en zorgen wij voor een verhoogd conversiepercentage? Dit is een vraag waar veel webshop eigenaren mee te maken krijgen. Maar wat nou als je concurreert met een Albert Heijn en Jumbo?
Onze oplossing
Om het gewenste doel te behalen is er onder andere ingezet op een compleet redesign van de webshop. Slimme conversie trucjes, betere navigatie, maar ook een soepele customer journey hebben geleid tot een stijgend conversiepercentage. Het design en gebruiksvriendelijkheid van je webshop zijn tenslotte de eerste indruk die de klant van jou krijgt. Door de verbeterde webshop te combineren met een goed uitgedachte marketing strategie werden de doelen bereikt.
Asian Food Lovers is dé online toko van Nederland. Het doel? Zorgen dat Europa ook kan genieten van de wonderen van de Aziatische keuken. Asian Food Lovers is er dan ook voor iedereen. De doorgewinterde Aziatische kok en de iedereen die de keuken eens wilt uitproberen. Asian Food Lovers vindt het dan ook belangrijk dat jij als consument het beste krijgt van wat Azië te bieden heeft. Je zal dan voornamelijk ook alleen A-merken vinden in de online toko. Maar geen nood, alle verpakkingen zijn in het Nederlands.