Vraag een offerte aan
-- particles
  • Is uw webshop Winstgevend?

    Een webwinkel moet winst maken. Vanzelfsprekend denkt u? Niet altijd. Een webwinkel beginnen en operationeel in de lucht houden is voor veel organisaties te doen. Maar een webwinkel winstgevend exploiteren blijkt in de praktijk een stuk moeilijker. U heeft te maken met een complex web aan kosten. Denk aan:

    • Marketingkosten
    • Transportkosten
    • Retourkosten
    • Inkoop & voorraadkosten

    Welke verhoudingen binnen deze mix zijn gezond? Hoeveel mag u uitgeven aan online marketing? Is marketinggeld besparen verstandig onder aan de streep of juist niet? Hoe gaat u om met inkoopkosten op uw balans? Is de voorraad die we hebben liggen winst? Of kosten? Dit zijn zomaar wat vragen waar u als e-commerce ondernemer dagelijks mee te maken krijgt.

  • Realistische begrotingen = winstpotentie

    Webelephant is gespecialiseerd in het winstgevend maken van uw webwinkel. Wij gaan verder dan alleen de marketinguitgaven en de omzet onder aan de streep. Omdat wij zelf al 10 jaar enkele middelgrote webwinkels exploiteren (>1mln omzet) weten we als geen ander hoe belangrijk cijfermatig inzicht is. Een jaar voor niets werken kan in een week gebeurd zijn.

    Veel van onze klanten hebben te maken met realistische begrotingen waar winst gemaakt moet worden ieder jaar. De grote investeringsfondsen waar de ‘grote jongens’ in e-commerce land over beschikken (Zalando, Coolblue, Bol.com etc) zijn voor reguliere e-commerce ondernemers niet beschikbaar. Voor hen geldt: winst maken is noodzakelijk om te blijven bestaan.

    Wilt u meer weten over winstgevende webwinkels? Plan vandaag een afspraak met een van onze specialisten om inzicht te krijgen in waar voor u de noodzakelijke kostenbeheersing in zit.

Webwinkels die Winstgevend zijn

Webelephant helpt o.a. deze organisaties met het maken van winst:

  • Contact

    Over Winst optimalisatie