Vraag een offerte aan
-- particles
  • Is je webshop Winstgevend?

    Een webwinkel moet winst maken. Vanzelfsprekend denk je? Niet altijd. Een webwinkel beginnen en operationeel in de lucht houden is voor veel organisaties te doen. Maar een webwinkel winstgevend exploiteren blijkt in de praktijk een stuk moeilijker. Je krijgt te maken met een complex web aan kosten. Denk aan:

    • Marketingkosten
    • Transportkosten
    • Retourkosten
    • Inkoop & voorraadkosten

    Welke verhoudingen binnen deze mix zijn gezond? Hoeveel mag je uitgeven aan search engine optimization? Is marketinggeld besparen verstandig onder aan de streep of juist niet? Hoe ga je om met inkoopkosten op uw balans? Hoe kan ik de conversies maximaliseren? Is de voorraad die we hebben liggen winst? Of kosten? Dit zijn zomaar wat vragen waar u als e-commerce ondernemer dagelijks mee te maken krijgt. Wij laten je ook graag een kijkje nemen in de Magento B2B wereld!

    Afspraak inplannen
  • Realistische begrotingen = winstpotentie

    Webelephant is gespecialiseerd in het winstgevend maken van je webwinkel. Wij gaan verder dan alleen de marketinguitgaven en de omzet onder aan de streep. Omdat wij zelf al 10 jaar enkele middelgrote webwinkels exploiteren (>1mln omzet) weten we als geen ander hoe belangrijk cijfermatig inzicht is. Een jaar voor niets werken kan in een week gebeurd zijn.

    Veel van onze klanten hebben te maken met realistische begrotingen waar ieder jaar winst gemaakt moet worden. De grote investeringsfondsen waar de ‘grote jongens’ in e-commerce land over beschikken (Zalando, Coolblue, Bol.com etc) zijn voor reguliere e-commerce ondernemers niet beschikbaar. Voor hen geldt: winst maken is noodzakelijk om te blijven bestaan.

    Wil je meer weten over winstgevende webshop? Plan vandaag een afspraak met een van onze specialisten om inzicht te krijgen in waar voor jou de noodzakelijke kostenbeheersing in zit.

    Ik wil een afspraak

Blog

Webwinkels die Winstgevend zijn

Webelephant helpt o.a. deze organisaties met het maken van winst:

  • Contact

    Over Winst optimalisatie