Je website wordt goed bezocht. Je belangrijkste pagina’s worden goed bekeken. Het aantal sessies op je website stijgt. Maar de conversies blijven achter.
Of je doel nu is om aankopen of leads te genereren, conversie optimalisatie is de oplossing.
Conversion Rate Optimization (CRO)
Is conversie optimalisatie dé oplossing voor jou?
Doel: het conversiepercentage laten stijgen
Met CRO haal jij het maximale uit je bezoekers. De sessies heb je namelijk al, maar de aankopen of aanvragen kunnen altijd meer.
Ons team van marketing specialisten en developers slaan de handen ineen om voor jou de beste strategie te ontwikkelen. Wij kijken naar welk doel je pagina’s hebben en gaan vervolgens na of dit doel ook makkelijk haalbaar is op die pagina’s. Onze aanbevelingen en optimalisaties zijn gebaseerd op data en usability. Dat betekent dat we starten met een grondig onderzoek van de beschikbare cijfers en usability analyses uitvoeren. Door een combinatie van deze twee type onderzoeken krijgen we goede inzichten in het gebruik en de prestaties van je website.
Uit deze analyses vormen we een CRO strategie. Deze strategie bestaat uit een advies- en implementatieplan, die we vervolgens gaan uitvoeren. Afhankelijk van de cijfers kunnen een bepaald aantal testen per maand uitzetten. De resultaten uit de testen analyseren we en daarop volgend gaan we ofwel de test doorvoeren, ofwel verder testen.
Waarom conversie optimalisatie?
- Haal het maximale uit je bezoekers
- Genereer extra conversies binnen je website
- Geef je website gebruikers een betere ervaring
- Behaal je bedrijfsdoelen
- Laat je organisatie groeien
CRO Scan
Meer informatieWil je weten of CRO de volgende stap is voor jouw organisatie? Laat ons een CRO scan voor je uitvoeren om te zien wat het voor je website kan betekenen. Neem contact op voor meer informatie of maak direct een afspraak.
Onze werkwijze
- 1. Doel afstemmen
- 2. Datacheck op de huidige meetbaarheid
- 3. Technische analyse
- 4. Usability analyse
- 5. Test- en implementatie plan formuleren
- 6. Testen, testen, testen
- 7. Evalueren en optimaliseren
CRO Roadmap
Meer informatie
- Conversion Rate Optimization